Uniguide letar hela tiden efter möjligheter att via samarbeten förstärka helhetserbjudandet till befintliga och nya kunder. Genom samarbete med Lynes Technologies Sweden AB kan vi nu kombinera våra tjänster med marknadens mest moderna telefonväxellösning.
- Lynes är både en växellösning och arbetsverktyg som erbjuder alla de ytor och kanaler som behövs för effektiv kommunikation, service och administration. Samarbetet med Lynes ger oss en perfekt partner för både befintliga och potentiella kunder. Lynes teknik i kombination med Uniguides högkvalitativa kundtjänst blir en attraktiv och prisvärd lösning, säger Andreas Sjöberg, vd för Uniguide.
Lynes är fyllt med smarta funktioner som underlättar användarens arbetsdag. Företagsväxel, videomöten, telefonkonferenser och chatt samsas i ett och samma gränssnitt, vilket gör att användaren slipper krångliga lösningar med olika parter samt erbjuds en stabil, uppdaterad kommunikationsplattform där alla funktioner fungerar sömlöst med varandra.
- Företagskommunikation ska vara enkelt. Vi ger våra användare möjligheten att själva hantera alltifrån öppettider till att skapa nya användare i appen. För att förenkla deras vardag och effektivisera deras kommunikation såväl internt som externt, säger Rickard Olin, Commercial Wholesale Manager på Lynes.
Likt Uniguides tjänster är Lynes tjänster skalbara för alla typer av verksamheter. Lynes anpassar lösningen efter kundens behov, vilket gör kunden mer tillgänglig och därmed effektiv.
- Lynes är därför en perfekt partner till oss. Vår verksamhet är parkopplad med Lynes plattform vilket gör att Uniguide snabbt och enkelt får samma information som finns i Lynes plattform. Det innebär bättre service och kundnöjdhet, säger Andreas Sjöberg.
Comments