Ärendehanteringssystemet Summera Support är en kraftfull lösning som hjälper företag inom fastighets- och servicebranschen att hantera sina ärenden på ett smidigt och effektivt sätt. Oavsett om det handlar om felanmälningar, kundsupport, avvikelser eller arbetsorder, erbjuder Summera Support en rad fördelar för både er och era kunder.
Uniguide är vana att arbeta med Summera Support och kan hantera ärenden samt kommunikation med era kunder. Summera Support och Uniguide är även tekniskt integrerade där systemen kan utväxla information för att det skall bli smidigt och enkelt för er som kund.
Allt på samma plats
Summera Support samlar alla ärenden. Ni kan ta emot ärenden via anpassningsbara formulär på er hemsida, e-post, svarstjänstfunktion via Uniguide eller egna lösningar med API.
Säkert och tillgängligt
Trafiken till och från systemet är krypterad med SSL. Systemet drivs på högtillgängliga servrar med god prestanda dygnet runt.
Webb- och mobilanpassat
Gränssnittet fungerar på datorer, läsplattor och mobiltelefoner. Det är kompatibelt med alla moderna webbläsare.
Nöjdare kunder
Bättre kommunikation och lagring av alla kundkonversationer på ett ställe leder till nöjdare kunder
Tidsbesparing
En investering i Summera Support återbetalar sig genom att frigöra tid i organisationen.
Skalbart
Ni kan börja med begränsade användningsområden och växa över tid. Dessutom kan ni bygga egna lösningar med systemets kraftfulla och väldokumenterade API.
Användarvänlighet
Systemet är enkelt att använda, och funktionerna kräver ingen komplicerad utbildning.