Kundtjänst
Vår Kundtjänst är en utökad svarstjänst som tar det några steg längre.
Vi tar hand om mer avancerade frågor och hanterar mer komplexa ärenden. Det kan exempelvis handla om beställningar, fakturafrågor, klagomål eller nykundsförfrågningar.
Vi gör och hanterar alltså det mesta av ärenden som kan läggas ut mot en Kundtjänst.
Allt via kommunikationskanaler som telefon, e-post och chatt. Självklart har vi öppet dygnet runt, året om.
-
Tillgänglighet
Vi är bemannade dygnet runt för att ta emot era samtal, chattar eller mejl. Vi använder oss av er FAQ for att hjälpa kunden och kan i akuta fall eskalera ärendet. -
Administration
Vi tar emot ärenden som exempelvis beställningar, fakturafrågor, klagomål eller nykundsförfrågningar och registrerar dom i ert system. -
Undersökningar
Vid behov eller efter beställning, personliga uppföljningssamtal till era kunder i kundtjänstrelaterade ärenden eller tillfälliga projekt (ex. via NKI-undersökningar)
Svarsservice
Vår Svarstjänst är en ”växel” eller ”telefonpassningstjänst” för alla som behöver hjälp att besvara inkommande samtal, göra enklare hänvisningar och svara på enklare frågor.
Vår tillgänglighet och professionella bemötande innebär ofta ett riktigt lyft för er servicenivå, och genom att inte behöva svara på samtalen själv – kan ni istället koncentrera er på er kärnverksamhet.
Vi kommer koppla in samtalet eller ringa upp dig, om det är något viktigt som behöver hanteras direkt. Annars skickar vi ett meddelande med information, så att du i lugn och ro kan hantera det.
-
Hantering av samtal
Med hjälp av hänvisningar, sökord och instruktioner så bedömer om samtalet skall presenteras, kopplas eller meddelas person eller funktion hos er. Vi svarar även med önskad hälsningsfras! -
Integration VäxelGenom att koppla ihop er växel eller teams applikation med oss kan vi enkelt se er tillgänglig och effektivisera samtalshanteringen.