Kundtjänst
En tjänst från Uniguide
Kundtjänst
Vår Kundtjänst är en utökad svarstjänst som tar det några steg längre.
​
Vi tar hand om mer avancerade frågor och hanterar mer komplexa ärenden. Det kan exempelvis handla om beställningar, fakturafrågor, klagomål eller nykundsförfrågningar.
​
Vi gör och hanterar alltså det mesta av ärenden som kan läggas ut mot en Kundtjänst.
Allt via kommunikationskanaler som telefon, e-post och chatt. Självklart har vi öppet dygnet runt, året om.
Tillgänglighet
Vi är bemannade dygnet runt för att ta emot era samtal, chattar eller mejl.
​
Vi använder oss av er FAQ for att hjälpa kunden och kan i akuta fall eskalera ärendet.
Administration
Vi tar emot ärenden som exempelvis beställningar, fakturafrågor, klagomål eller nykundsförfrågningar och registrerar dom i ert system.
Undersökningar
Vid behov eller efter beställning, personliga uppföljningssamtal till era kunder i kundtjänstrelaterade ärenden eller tillfälliga projekt (ex. via NKI-undersökningar​