![752504572-wide[1].jpg](https://static.wixstatic.com/media/3fbef2_721eb6f6bebd4383b11b5cb9c9c5bc07~mv2.jpg/v1/fill/w_978,h_409,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/3fbef2_721eb6f6bebd4383b11b5cb9c9c5bc07~mv2.jpg)
Kundtjänst
En tjänst från Uniguide
Om tjänsten
Vår Kundtjänst är en utökad svarstjänst som tar det några steg längre.
Vi tar hand om mer avancerade frågor och hanterar mer komplexa ärenden. Det kan exempelvis handla om beställningar, fakturafrågor, klagomål eller nykundsförfrågningar.
Vi gör och hanterar alltså det mesta av ärenden som kan läggas ut mot en Kundtjänst.
Allt via kommunikationskanaler som telefon, e-post och chatt. Självklart har vi öppet dygnet runt, året om.
Tillgänglighet
Vi är bemannade dygnet runt för att ta emot era samtal, chattar eller mejl.
Vi använder oss av er FAQ for att hjälpa kunden och kan i akuta fall eskalera ärendet.
Administration
Vi tar emot ärenden som exempelvis beställningar, fakturafrågor, klagomål eller nykundsförfrågningar och registrerar dom i ert system.
Undersökningar
Vid behov eller efter beställning, personliga uppföljningssamtal till era kunder i kundtjänstrelaterade ärenden eller tillfälliga projekt (ex. via NKI-undersökningar