![752504572-wide[1].jpg](https://static.wixstatic.com/media/3fbef2_721eb6f6bebd4383b11b5cb9c9c5bc07~mv2.jpg/v1/fill/w_978,h_409,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/3fbef2_721eb6f6bebd4383b11b5cb9c9c5bc07~mv2.jpg)
Svarstjänst
En tjänst från Uniguide
Om tjänsten
Vår Svarstjänst är en ”växel” eller ”telefonpassningstjänst” för alla som behöver hjälp att besvara inkommande samtal, göra enklare hänvisningar och svara på enklare frågor.
Vår tillgänglighet och professionella bemötande innebär ofta ett riktigt lyft för er servicenivå, och genom att inte behöva svara på samtalen själv – kan ni istället koncentrera er på er kärnverksamhet.
Vi kommer koppla in samtalet eller ringa upp dig, om det är något viktigt som behöver hanteras direkt. Annars skickar vi ett meddelande med information, så att du i lugn och ro kan hantera det.
Tillgänglighet
Vi är bemannade dygnet runt för att ta emot era samtal, chattar eller mejl.
Hantering av samtal
Med hjälp av hänvisningar, sökord och instruktioner så bedömer om samtalet skall presenteras, kopplas eller meddelas person eller funktion hos er.
Vi svarar även med önskad hälsningsfras!
Integration växel
Genom att koppla ihop er växel eller teams applikation med oss kan vi enkelt se er tillgänglig och effektivisera samtalshanteringen