Teknik och kundservice i fokus när Atrium Ljungberg besökte Visby
- andreassjoberg5
- Sep 9
- 1 min read
Atrium Ljungberg har varit kund till Uniguide under många år. I slutet av augusti hade vi en workshop där vi diskuterade hur vi kan effektivisera och förbättra tjänsterna till kunden, men också vad vi tror den tekniska utvecklingen kommer att leda till.
- Väldigt nyttigt erfarenhetsutbyte med en hel del förbättringsförslag och utvärdering av vårt samarbete, säger Uniguides vd Andreas Sjöberg.
Atrium Ljungberg är erkänt skickliga på att utveckla fastigheter och kanske främst för hur företaget lyckats bygga hållbara stadsdelar. En stor del av beståndet utgörs av kontor men även handelsplatser och en del bostäder. Service är en väsentlig del av erbjudandet och en förklaring till att hyresgäster och besökare är nöjda med sin hyresvärd.
- Vi vill erbjuda service i toppklass och vårt samarbete med Uniguide blir då en viktig del i det, säger Anette Karlsson, kundservicechef på Atrium Ljungberg.
Workshopen handlare förutom om effektiviseringar och förbättringar också om den snabba tekniska utvecklingen som branschen nu ser, inte minst kopplad till AI.
- Vi hade ett intressant samtal om utvecklingen i kundservicebranschen och hur viktigt det är att klara av balansen mellan hög servicegrad och hjälpen som nya lösningar kan innebära, säger Andreas Sjöberg.

Anette Karlsson, från höger, John Hallin, Uniguide, Andreas Sjöberg, Tariqul Islam, IT-chef Uniguide, Cajsa Ek, Atrium Ljungberg och Marina Ivanovic, Atrium Ljungberg.
Comments